BVC

Ja vi fick en tid idag 12.45 när jag ringde imorse.
Liam har ju växt så det knakat, nästan så man kunnat se det med blotta ögat.
Sist vägde han 3250 och var 51 lång idag vägde han 3700 och är 53 lång. Stoppa tiden någon, han blir 1 månad imorgon, men vi säger 4 veckor för det låter faktiskt mindre än 1 månad ! =)
På vägen till Hörby så fick vi värsta skrattet av lillen i bilen, man bli alldeles varm i kroppen när man hör skrattet och man smälter när man tittar på honom.
Jag sa till vår bm idag om att byta till Löberöd.... sa att det berodde på att vi inte alltid hade bil och att vi hade närmre till Löberöd, jag tror hon blev lite stött eller vad man säger, ja det var ju inte den bästa nyheten hon fått idag det såg man. det värsta var att hon erbjöd sig att köra hem till oss....opps...jätte snällt av henne men nu var det ju inte så vi planerat. Vi fick vår vilja igenom och väntar nu på att bm i löberöd ska ringa för att ge oss en ny tid.

Imorgon ska vi börja ge honom D-vitamin dropparna, får se om han gillar dom lika mycket som med minifom dropparna för de smakar ju något det gör ju inte vitaminen.

Nu väntar vi på att maten ska bli färdig....ungsbakad falukorv och snabbmakaroner serveras idag, mycket fin fredags middag men man blir förhoppningsvis mätt och jag är hungrig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0