Heltid

Ny dag nya tag....städat, dammsugat, tvättat, diskat, polerat bil, passat upp på lillen självklart och klockan är bara två...jag är grym måste jag säga !
Ni som jobbar varje dag och tycker vi som är mammalediga har det bra....ni skulle bara visst !

Nu väntar jag på barnmorskan som ska komma hit...vi har ingen avtalad tid egentligen men hon ringde och ville se så allt var bra med Liam och om förstoppningen gett med sig, vilket den inte gjort så hon frågade om jag ville hon skulle komma ut eftersom A har bilen. Mycket snällt av henne tycker jag.

Igår köpte jag blonderingsfärg till mitt hår, ska bli blond igen tänkte jag.
Jag brukar bli så trött på mitt blonda hår om vintrarna så denna vintern färgade jag det brunt men det kan jag inte ha på sommaren då det blir en väldigt konstig färg när jag varit i solen ett tag, så blont får det bli igen med lite hjälpt på traven. Hoppas det blir bra nu för det är ju inte det lättaste att färga över brunt hår...jag kanske kommer se ut som en morot sen, haha

Ja och idag är det valborg ja...och vi ska sitta hemma, börjar vi bli gamla ? Eller är vi inte bjudna någonstans för att vi har blivit föräldrar och inte kan göra något för vi har en liten ?
Ja i vilket fall som helst så hade vi nog ändå suttit hemma, usch vad tråkig jag känner mig.

Ta det lugnt ikväll och kom ihåg: Don't drink and drive.  

Kommentarer
Postat av: annica

du fick minsann en inbjudan hit igår!:p

2009-04-30 @ 15:44:57
URL: http://kozlowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0