Lite att göra

Liten har fått lite näsblod....är detta farligt ? Kan ju ha varit så att jag råkat komma åt något känsligt blodkärl när jag tagit en tops i näsan på honom för att få ut det gröna snoret, han har lite svårt att andas när det sitter kvar i näsan ju men det är inte populärt att få en tops upptryckt i näsan kan jag säga....humm undrar varför ?
Idag ska jag se om man kan göra lite nytta här hemma, får passa på nu när Alex är hemma och kan ha hand om knytet under tiden, för att han skulle göra det jag ska göra är ju högst troligt att han inte gör....haha

Jag ska:
*Ringa lite samtal b la till audi, 
 skatteverket då ett efternamn saknas hos Liam, 
 BVC, kolla om hon har tid med oss ändå för vägning...viktigt ju och sen ska jag byta till Löberöds bvc om det går, tycker ju inte riktigt om de i Hörby som ni säkert har förstått och sen har vi ju bara 6 km till Löberöd så det hade ju varit toppen, synd jag inte visste innan att de hade bvc där. 

*Vattna blommorna för de hänger ner i golvet snart, ja så lessna är de på mig....
*tvätta, det behövs för det är ju bara massa mjölk och kräk kläder man har nu.
*Fixa lite räkningar som ska betalas nästa vecka när lönen kommer, detta är då det roligaste som jag vet, bara att se pengarna flyga sin väg igen....underbart !
 *Be Alex kolla över elementen i sovrummet, vi har stängt av de nu men det pyser om dom, precis som om de ska sprängas vilken sekund som helst.

Nu får jag gå och ringa bvc för de har ju dessa kloka tiderna mellan 8-9 bara.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: ja vissa kläder blir lite pösiga i axlarna.. Men han börjar växa till sig lite nu så nu sitter kläderna ngt bättre... :)



Ja det där med bilderna är knepigt..

Frågade en som är lite haj på det härmed internet och sånt och det är svårt att skydda sina bilder..

det man kan göra är att skriva ngn slags text över bilden så blir det kanske inte lika intressant att kopiera men man vet ju aldrig...

2009-04-17 @ 10:08:24
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hade varit perfekt om man kunde "låsa" bilderna ja.. :)



Vi bor utanför Ängelholm... :)

2009-04-17 @ 10:53:56
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0