Lite små saker som irriterar förrutom flugorna

Varför är det 2 dagar tills lönen kommer ? Jag är ju sugen på det Nigella gör just nu på tv, något med marshmellows(stavas?) och choklad som ser himlans smarrigt ut.
 Fast det spelar ingen roll för jag har ju ingen bil och det är en bit att gå med vagnen...men ändå, bara tanken på att man inte har pengar får en att bli ledsen och arg...jag blir jätte grinig när vi är utan pengar, det spelar ingen roll om jag inte vill handla jag vill bara att pengarna ska finnas där, inte fler som blir det eller är jag ensam i hela sverige om detta ?!

En sak till som är sjukt retsamt är chokladpålägget i burken.
Jag gjorde mig 2 mackor precis och skulle ha choklad på...men vad tänker de med som tillverkar chokladen ? 
Jag menar vem har en smörkniv som är så lång att den når ända ner till botten utan att man har hela handen full av choklad när man grävt klart i glasburken ? Inte jätte kul och bli rent kladdig med något brunt.
Fruktansvärt irriterande, kan de inte lägga chokladen i nått plattare som ett smörpaket till exempel ?!





Katterna börjar gå mig på nerverna....nu knipsar de av blommorna från min blomlåda också.



Kommentarer
Postat av: sara håkansson

haha.. så skoj o läsa din blogg... fin pojke ni fått... håller med om alla moment... chokladen är så irreterande.. o väntan på pengar... :s... man vill bara veta att man e trygg med pengarna på kontot, frihetskänsla antar jag.

2009-04-22 @ 13:48:46
Postat av: moster

Använd sked hjärtat, skrapa av sked med kniv och bred på.

2009-04-23 @ 09:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0