Sovit läääänge

Vi vaknade 02.30, Liam var då hysteriskt hungrig så jag rusar ut i köket med Liam skrikandes i armen, fixar flaskan och sen får han mat. vi går in och väcker Alex kvart i tre (klockan ringer tre) jag berättar att Liam bajsat lite grann själv...men jag fick hjälpa honom  med resten.

Jag berättar också för Alex hur duktig liam varit och sovit ända från 21.30 till 02.30, men sen slår det mig att Liam HAR faktiskt vaknat en gång innan....jag kommer inte själv ihåg det men eftersom Liam låg ovanpå mig så måste han ju ha gjort det...stackaren måste ha varit hungrig och jag har trott han haft ont i magen....dessa minnesluckorna kan jämföras med fyllans minnesluckor...han somnade iallafall på mage på min mage så jäätte hungrig kunde han inte ha varit...eller ?

Vi körde Alex ner till Hörby, när vi kom hem igen så hade Liam ont igen så jag hjälpte honom inne på skötbordet, en kanonkula kan slänga sig i väggen jämfört med liams utskick, hela jag blev träffad till och med i ansiktet, hela golvet blev kladdigt, när jag klökts några gånger så var det bara att fortsätta...tröjan åkte av och sen fick jag ta upp honom och trösta för skötbordet är ju det värsta vi vet ! 

Sen somnade vi om i sovrummet, jag ställde klockan på 7 men Liam vaknade en kvart innan =) Nu har både han och jag ätit så nu ska jag vänta på att han slumrar till så han kan läggas i vagnen och så jag kan plocka undan lite här inne, sen blir det lagom till att åka till bvc.

tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack så mycket :D Dock tycker jag själv att jag tappat stinget på slutet ;D men det kanske kommer tillbaka. .:D

2009-04-28 @ 08:39:54
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0