Underbara unge

Idag jobbar Alex, han gick upp kl.03.00. Liam sov fortfarande och sovit ända sen vi gick och la oss kl.23.00, tio över tre väckte jag Liam för då hade han ju trots allt sovit i 4 timmar och det var dags för mat + att jag kunde få hjälp av Alex innan han körde. När Alex kört till jobb så gick vi och la oss igen kl.03.40, när klockan blir lite i sju ringer älsklingen och väcker oss....hummmm, jag tittar på Liam som vänder sig om från höger sida till vänster sida, sen somnar han igen, tio över sju går vi upp och blir matade, efter mat och blöjbyte sätter jag honom i gungan och kan gå på toa och sätta på kaffe.
Helt otroligt han bara vaknat 1 gång inatt, underbara unge.
Nu sitter vi här i fåtöljen och bara myser med solen rätt i ögonen =)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Då har du fått sova ut lite ordentligt inatt vad trevligt.. :)



Här fick man en tupplur på hela tre timmar i middags. Underbart :)

2009-04-08 @ 19:29:22
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0