Varför måste man ha rubrik

Då kan jag sätta mig ner utan lillen i knät...han har ju så ont i magen stackaren så han vill inte ligga själv för då är där ingen som håller upp hans ben mot magen, det är ju skönt med benen upp mot magen när man har ont.
Jag fick ringa min mamma och be henne komma hit med Lactulos (Bra mot förstoppning) Alex har ju bilen så jag kunde inte köra och köpa själv....Vi måste verkligen få tag på ett fordon till för tänk om Liam skulle bli sjuk och jag måste ta mig till sjukhus, det funkar inte med bara en bil nu längre.

Vi får hoppas att Lactulosen hjälper honom för detta är inget roligt alls.
Han somnade i min famn och jag la honom försiktigt i vagnen precis i hopp om att han inte vaknar än, haha nu hör jag honom ligga och skratta i sömnen, ett bra tecken antar jag =)
Imorgon ska vi till BVC och behöver bilen igen...får se om Alex kan låna hem firmabilen eller om jag får köra honom kl. 3 inatt.

Nu hoppas jag att han slutar jobba snart så han kan komma hem för jag är vrååååål hungrig.






En sak till...snälla ni, kopiera inte mina bilder utan min tillåtelse...ni som inte har min tillåtelse kommer polisanmälas enligt upphovsrättens lag.



Kommentarer
Postat av: Elin

Va? Är det någon som kopierar dina bilder? Sjukt!

Hoppas att de är bättre mer er och hoppas att lillen snart kan bajsa så han slipper ha ont magen.



Kram på er

2009-04-28 @ 09:55:06
URL: http://elinandrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0