3 veckor

Godmorgon alla morgonpigga. Får ni något påskägg idag ? Jag vet inte om han vet att jag har flyttat så vi får se om jag får något =)
Alex jobbar faktiskt idag igen, han tackade ja till det själv och det är nog mest för att han får 200% idag för det är ju röd dag, och alla $ är ju välkomna !
Liam och jag gick upp vår första runda kl. 03.00 inatt, vi somnade rätt sent kl.00.00 så det är väl därför han vakna först då, sen gick vi upp nu kl.08.00 igen, han har legat vaken ett tag inne i vår säng, skrikit lite på mig men jag har också fått ett och annat leende...nu väntar jag på att han ska somna om igen så jag kan äta och gå på toaletten.
Måste bara berätta om igår när han somnae vi mitt bröst och drömde så började han skratta, alltså ett högt skratt flera gånger så himla härligt att se och höra. =) Synd han inte gjorde det medvetet bara !
Idag ska vi hem till svärföräldrarna/farmor och farfar på påskmiddag.

jisses...jag tror det precis gick upp för mig vad jag sitter med i mitt knä, världens mirakel, jag gråter ju....har jag inte fattat förän nu eller vad är detta varför gråter jag ? han är så fin, mitt hjärta mitt mirakel. 
Han blir hela 3 veckor gammal idag....vilken tid  det tagit för mig att förstå att det inte är någons annans barn utan mitt mitt mitt....nu får jag sluta gråta, men det bara kommer när jag tittar på honom.




Kommentarer
Postat av: annica

så gjorde jag med, tar ett tag och förstå! kram

2009-04-11 @ 11:25:26
URL: http://kozlowski.blogg.se/
Postat av: Sofie

Visst är det fantastiskt med dessa små mirakel..

kan komma på mig själv med att sitta och titta på sonen och nästan gråta av lycka..

Att det kan komma ngt så underbart ut så mycket smärta.. :)

2009-04-11 @ 16:21:16
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0