Tidigt eller ???

Igår lördag blev Liam 2 veckor gammal, känns som om det var igår han kom till världen. Vi vägde honom idag här hemma och har vi en våg som stämmer så har han gått upp 310 gram sen den 30:e mars då bm vägde honom och då låg han under kurvan så han har ätit duktigt de sista dagarna =)
Vi ska till bvc i hörby på tisdag men jag får ringa till dom imorgon för Liams torsk i munnen har blivit riktigt mycket, det går ner i halsen på honom med, jag tror faktiskt att detta är besvärande för honom, tungan åker in och ut hela tiden så irriterande är det nog.

Vi provade att lägga honom i babygymet idag på mage, han lyfte på huvudet och höll faktiskt det uppe, tittade sig runt lite och sen la han ner huvudet på sidan igen, sen när han vilat lite lyfter han det igen och helt plötsligt "kryper" han  baklänges, liksom släppar sig bakåt.....han snurrar också runder en massa i sängen på nätterna....är inte detta lite tidigt ? jag vågar ju inte lägga honom i soffan längre!

idag har farmor och farfar, farbror och flickvän varit här på middag det bjöds på grillat och potatisgratäng, jag åt dock stekt eftersom grillat påverkar lillen.
Farbrors och flickväns lilla hundvalp Cleo var också med....så söt !
De tog även med sig en gunga som vi lånar av Alex syster, det liknar en babysitter fast den är på ställning och gungar av sig själv och spelar musik. Hoppas bara att den kommer bli populär för det är en perfekt barnvakt om man ska laga mat ect.

Nu är det blöjbyte,igen...gjorde det för bara 5 min sen.....vill ha fler rabattkuponger =)

trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hur gör du med mat då?

Ammar du på "heltid" eller?



Jaså du byter oxå blöjor en gång var 5 minut typ..? :)

Lill-killen här bajsar hela tiden känns det som..

2009-04-05 @ 20:29:57
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Emma

Oj han rör sig väldigt tidigt. brukar ju vara några veckor innan de är så aktiva... Men rätt fräckt, snabb utveckling ju :) Min systerdotter kunde gå när hon var 8-9 månader :)

2009-04-06 @ 18:31:28
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0