Påskägg

När pappa Alex kom hem från jobbet igår så blev Liams ögon jätte stora och munnen gappade när han hörde Alex röst, så kul och se. Nu jobbar han idag igen och sen har han semester tills på tisdag då han jobbar igen. skönt när han är hemma.
När han kom hem igår så hade han grejor med sig hem från våra chefer (vi jobbar på samma företag för er som inte visste detta =) det var varsitt påskägg till mig och Alex och sen fick Liam ett par Jeans 1 tröja och ett par super söta skor...lite stora är dom men snart kan han ha dom och kläderna var stl 62 tror jag och det är också lite stort, han har stl 50 nu, lite stort även detta =) men det är bara bra med större kläder för han växer fort nu.
Inatt vakna han 2 ggr igen, vi gick och la oss 22, tror att det är det som är felet, vi får prova lägga oss 23 ikväll igen och se om han bara vaknar en gång för det var ju riktigt skönt !
Nu får jag se vad jag kan göra för lillen här, han är riktigt kinkig och ingenting verkar vara till belåtelse idag...hummm!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja att få ut moderkakan var det värsta med hela förlossningen för då hade man liksom inget att se fram emot då hade man redan sin lilla bebis och allt gjorde bara super super ont.. Och särskilt när dom börja liksom knåda magen och ha sig... usch hemskt...

2009-04-09 @ 09:00:32
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Sofie

Nej ngn semester var inte förlossningen precis.

Men känner ändå att jag skulle inte tveka att skaffa fler barn pga förlossningen.



Det som får en att fundera på om man vill ha fler barn eller inte är snarare bristen på sömn och sådanna saker..

2009-04-09 @ 11:07:33
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Sofie

Nej själva förlossningen har inte skrämt mig men allt efter.

Denna ständiga oron och att aldrig få sova...

Känns ju som att när lill-killen äntligen börjar lära sig att sova hela nätter vill man liksom inte börja om från början igen eller...

2009-04-09 @ 12:52:03
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja det där med plötslig spädbarnsdöd är man ju inte så lite nojjig för...

Man går ju och hela tiden kollar så han verkligen andas... :S

2009-04-09 @ 14:24:10
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0