Töttis.

Nu är jag trött i mina tittor, väntar på att hjärtat ska vakna så han kan få lite mat och sen att vi kan sova, hoppas han somnar snabbt och lätt sen igen för jag vill verkligen sooooooova.
usch det känns som om jag inte sovit på 3 månader, att vara gravid är ju inte heller så bekvämt alltid och inte med den nattugglan jag hade i magen. Ingen som berättade för mig att det skulle vara så här ju.......=)
Idag har vi ju varit och firat mormor och moster som fyller år imorgon...moster blir ju moppe myndig och fick en fin fin sådan. Hon har ju aldrig kört moppe innan så det blev övning idag runt runt och runt hästhagen, tror hon får kläm på det ganska snabbt, undrar när hon ska trilla för första gången och om hon är lika modig att sätta sig på sadeln igen som hon är när hon ramlar av från hästen. 
Mamma, min mamma...blir klöddigt att skriva mormor/mamma humm vet inte alltid vad man ska skriva nu ju, iallafall hon fick krukor av oss som hon kan ha utanför sitt växthus där hon just nu håller på att "renovera" utanför, lägga stengångar och sånt, hon fick ett "café" möblemang av pappa, sånt där i gjutjärn och krumilurer 2 stolar och ett bord, jätte fint att ha där ute så de kan sitta och titta på solnedgången över dammen. 
Moster Hannah fick presentcheck av oss och jag tänkte åka och handla med henne på fredag...vi tar bilen för med moppen hade det nog tagit en himla tid och affärerna hunnit stänga. 
Nu sitter jag och skriver en massa som säkert inte intresserar en jävel känner jag....jag är trött OK då blir det lätt så här att man bara pratar och pratar en massa fast att ingen lyssnar, jag skriver istället för just nu har jag ingen som inte vill lyssna på mig... alla sover förutom stackars mig som måste hålla ögongloberna öppna tills lillen vaknar....ja det är synd om mig. 'Yeah right tänker ni...skyll dig själv som skaffa liten' JA det gör jag.

Ska jag gå och rysta bilbarnstolen lite så han vaknar ? Bara lite lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0