Soligt

så skönt väder det varit idag, helt underbart.
Vi har varit ute idag ända sedan kl. 12 till 16, vi började polera en komips bil som står här, vi gjorde inte klart hela idag, det är en gammal jenkare (stavas?) så det är en stoooor bil att polera förhand, jag polerar förhand för att vara säker på ett bra resultat och för att jag inte riktigt litar på maskinen jag har...tänk om den skulle råka bränna bort lite lack, det hade inte varit så lyckat ju.
Kl.15 vakna Liam ur sin skönhets sömn i vagnen, han sover så himla skönt när vi är ute.

Jag har till och med bakat en konstig sockerkaka idag med Liam i famnen varvat med vagnen lite kämpigt var det och kanske därför det blev lite rörigt....smöret brändes på spisen så jag hällde i citron i smeten för att bli kvitt den brända smaken sen hällde jag i rödabär koncentrat, (sån som man har till soda streemern)
jag råkade dessutom hälla i 2dl vatten istället för 1 dl...kakan blev den bästa jag gjort enligt Alex.....jag som misslyckades så trodde jag, men inte då ! =)
vi fikade ute och liam fick sin mat.
Sen grävde vi ner 6 st sättpotatis i vårt lilla trädgårdsland, så nu är det bara att vänta och se om vi får någon nypotatis till midsommar.....hoppas !

Liam har så ont i magen så vi får hjälpa honom med en termometer för att kunna bajsa.....oj så nöjd han blir sen efter det. gullungen. men magknipet vill inte ge med sig...några tips ? kan det vara chokladen jag åt för 2 dagar sen som gör dumma saker mot hans lilla mage ?

Nu har han somnat i min famn igen, nappen åkte ut så fort han hamna i mitt knä, han började söka men somnade så fort tutten kom ut....han skulle väl bara checka så den inte försvunnit eller nått =)

En ny matad njutare


Glad i sin vagn med sin nya solhatt som mormor köpt


I bilen på väg hem igår från farmor och farfar


Liam blev 5 veckor igår


Kommentarer
Postat av: Jenny - mamma till Vilda

Så fin han är, din Liam. Min amning funkar inte heller. Hon får 20 ml av mig och 140 från flaskan, haha. Men men, sånt är livet... du får gärna mejla om du vill snacka. Känns som vi har mycket gemensamt med nergångarna. Mer än jag trodde... Känns ändå skönt på något sätt att veta att jag inte är ensam.

2009-04-26 @ 20:39:07
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: sara

mys mys =) Hoppas lillen mår bättre snart igen.

2009-04-27 @ 13:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0