Leka VS Sova

Här sitter jag nu och är riktigt riktigt sliten, det var en liten kille som ville LEKA mitt inatten....han vaknade som han brukar runt 3.30, Liam sprattla och tjoa, mamma tryckte in nappen ett antal gånger, Liam drar ut nappen och tyckte detta var hur kul som helst, jätte rolig lek.

Jag går upp och gör lite mat och ger honom det men det var ju som att ge han energi tabletter i flytande form, Liam började sjunga, jollra, skrika sitt högsta skrik osv.

Halv fem snurrade mina ögon rejällt och öronen var bedövade..helt plötsligt hör jag en stor suck och lillplutten somnade ÄNTLIGEN.

Bara en liten stund efter jag somnat (kändes det som) hör jag ett lågt joller som stegrar sig till det högre....jahapp då var Liam igång igen, huuuuur pigg och glad som helst, kl var 6.....06.00 unge, du ska soooova.....gaaahhhh 

Mamma Emilie drar täcket över huvudet och gör ett försök att få några minuter till, men det verkade lillen märka så han drar till med sina höga noter igen.

Detta resulterade i att jag sitter här med en övertrött bebis som har svårt för att somna nu, är han rädd att missa nått kan man ju undra ?!


(till Rubi: grattis till dig som äntligen klurat ut hur man skriver en kommentar här inne ;) hör av dig.

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Själv vaknade jag första gången av av Eriks alarm klockan kvart över fem i morse - ÄNTLIGEN en hel natts sömn igen!

2009-08-13 @ 18:27:04
URL: http://www.sandilli.se
Postat av: Emelie

SÅna nätter hade vi inte många av, tack gode guuud! Dom va inte uppskattade!



Det va jag som va hos doktorn, men Evelina väger mellan 13-13,5 kg :-)

2009-08-13 @ 19:45:57
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0