Sovit 9 timmar igen/ Vikt.

Godmorgon alla morgonpigga, Liam vaknade kl 06.00 imorse, han har inte vaknat någon gång inatt...eller jo han vaknade 3.22 men då lyckades jag få honom att somna om igen så han fick faktiskt inte mat då !
Kan det vara alvedonen som gör att han sover så gott ?!

Vaccinationen gick ganska bra igår, hemskt var det förstås men det var enklare att trösta honom denna gången än förra gången.
Jag sa till BM att hon skulle sätta sprutorna i benen fort efter varandra men när hon satt den första så talar hon om för Liam att nu var det över och så fick han lite sockerlösning att sutta på i en spruta, när Liam har lugnat ner sig efter den första sprutan så sätter hon den andra sprutan som är den värsta för den svider. OJ vad Liam blev ledsen, han kastar iväg sprutan med sockerlösningen i och gallskriker. Jag tröstar honom och han blir tyst efter ca 5 min.
Jätte duktig min pojk.

Han har växt bra också på dessa 2 veckorna.

han var för 2 veckor sen (11 aug):
Längd: 67
Vikt: 8420

Och igår den 25 aug Liam 5 månader och 4 dagar.
Längd: 69
Vikt 8600

Igår bytade jag in min käre Audi, det är tungt men det var ju det bästa att göra för vi hade inte haft råd att renovera
den, Ett riktigt måndagsexemplar.
Har jag samma otur med Saaben så är det nog ett tecken på att jag inte ska ha någon bil.
Jag måste vänja mig vid att vi har en saab nu och hoppas på att jag kommer gilla att köra den lika mycket som jag gjorde med Audin.


Kommentarer
Postat av: Emma

Han växer så det knackar :)



Synd att du inte kunde ha kvar din bil, men saab är bra bilar så du ska se du har tur med den :) Vad är det för modell? :)



Sv: Jag är inte heller så mycket för att tälta, men jag gorde de för Maliqs skulle, ja M med, han är en riktig natur man :)

2009-08-26 @ 10:49:57
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: alexandra

Japp det gick fortare att bli rund om magen denna gången=) ja fredag låter bra=) nej han går hemma men jag hoppas han får jobbnu för jag vill inte ha han hemma=) kram

2009-08-26 @ 13:44:34
URL: http://mealexandra.blogg.se/
Postat av: Eva-Maria

Hur gick det med sprutorna? William har tid den 22 sept, ser inte framemot det men är väl bara att bita ihop. Han var jätteduktig sist men nu har han ju blivit så mycket mer medveten om saker och ting.

2009-08-28 @ 10:19:55
URL: http://blogg.sandilli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0