Godmorning

Varje morgon vaknar Liam runt 6-7 tiden och då lägger jag över honom i vår säng för Alex har gått till jobbet då så Liam får gott om plats, Liam somnar snällt om igen och vi brukar gå upp runt 8-8.30.

Imorse vaknade han i vanlig ordning klockan sju, jag la över honom brevid mig och han somnade om efter en stunds pratande...(jag somnade om på stört)
Sen vaknade jag 8.17, av nån anledning kände jag panik och gick upp.
Liam sover fortfarande...trött liten kille idag... han får nog hoppa över förmiddagsvilan idag för han har ju sovit bort den snart redan !

Liam har lärt sig en sak som jag tycker är så himlans gulligt...han klappar händerna och han kan göra det på komando också, hihi. säger man 'kan Liam klappa händera' så klappar han för glatta livet. =)

Alex lärde honom också en annan sak som jag tycker är mindre kul men Liam fullkomligt älskar det, han lärde honom att plaska jädrar i det i badbaljan när han badar...allt och alla som är i närheten blir dyblötta så Alex får sköta badandet nu ! haha
Plutten har fått bada 3 dagar i sträck nu och det pga att han har gjort nått i brallan som lyckas komma ända upp på ryggen varenda gång, det är efter kvällsmiddagen varenda gång också....maten kan verkligen sätta fart på magen kan man väl säga !

Vi börjar bli helt friska här hemma nu, jag känner mig bra igen och ALex är på bättring han med, Liam's snuva sitter i fortfarande men jag tror han också är på bättringsvägen...tack gode gud för det är ju så hemskt att se så små vara rejällt förkylda, man kan ju inte så mycket göra.

Nu tycks jag höra nått från sovrummet, något som gnyr lite så jag får väl gå in till honom och få mitt morgon leende !

Kommentarer
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Skönt att han sov länge, har Vilda också gjort (om än så dåligt) nu när vi varit krassliga.



Sååå gulligt att han klappar händerna! Jag försöker lära Vilda men hon vill verkligen inte :)



Skulle va kul att träffas, jag vet inte vart halvvägs är men vi kan ju försöka ta bussen ifall det inte är så hemskt jättelångt!



Kram

2009-12-08 @ 12:06:30
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0