Måndag igen...

Ja då var det måndag igen och jag mår skit bra....tror det beror på att jag inte har vaknat en enda gång under natten och jag vaknade inte ens när Alex gick till jobb, så jag har nog sovit gott....skönt !
Idag kl.15.00 ska jag till barnmorskan för rutinkoll, mäta magen lyssna på hans lilla hjärta osv. jag kanske ska ta lite akupunktur i ryggen igen för jag börjar få ont igen men det gör ju så förbannat ont och få dom här 6 små nålararna i ryggen så man drar på det hur länge som helst men det positiva är ju att det faktiskt hjälper. Tror jag ska ha lite nålar innan förlossningen också.
Nu på onsdag går jag in i v. 36 så nu närmar det sig verkligen, många får ju barn redan i v. 37 och har man otur så får man gå över tiden och det vill ju jag helst slippa även om jag börjar bli riiiiiktigt nervös inför D dagen nu. Man känner sig helt oförberedd, men det kanske inte är så konstigt för man vet ju inte exakt på dagen när han hade tänkt titta ut.
Från graviditet till något helt annat....i torsdags var vi och hämtade en soffgrupp 3+1+1+pall som vi fick av en kompis, vi kastade ut vår vita slitna skinnsoffa, mamma och pappa kom hit och hjälpte alex bära in den "nya" eftersom jag inte kan och får lyfta så var det bra att de kom och hjälpte till.
När vi fått in soffgruppen och ställt på plats börjar mina föräldrar spekulera i att möblera om, så vi gjorde ett försök, det blev ju riktigt bra detta, nu kan vi till och med njuta av brasan när vi sitter och kollar på TV.
Tack för hjälpen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0