Nu ska vi prova och se hur detta blir:

Detta var ju inte lätt och hitta på vad man ska skriva om.
Finns där något som är intrerssant i mitt liv just nu ? jag går
ju bara hemma och gör inte så mycket tycker jag, som idag har jag inte sovit ett dugg
på hela natten som vanligt, somnar gör jag när Alex åker till jobbet och sen blir jag väkt av
antingen telefonen eller katterna runt 10 tiden eller som idag vid nio tiden när ploggbilen kom
och körde in på vår infart för att få undan de mängder med snö som kommit *suck*
jag flyger upp ur sängen i ren panik för jag fick för mig att han skulle knacka på min dörr
och fråga mig inte varför jag trodde det för vad skulle han vilja ? säga att han ploggat eller....precis som
om jag inte hörde det....haha
Sen fortsatte morgonen som den brukar göra....jag sätter på lite kaffe sen går jag på toaletten och sen rör jag runt
lite i brasan och sen är kaffet klart och då sätter jag mig framför datorn en stund och funderar på vad jag ska
göra resten av dagen.
Roligt va....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0