De 202 fotografierna

Idag är det torsdag och det betyder gäster ikväll, de ska informera mig mer om en utbildning som jag kanske ska gå....hoppas på denna utbildningen för det hade varit så kul och ha något att göra + att jag kanske får ett arbete sen när det är dags för det. Jag kan ju inte gå tillbaka till mitt gammla jobb pga min rygg om jag inte sitter still och låter bli att lyfta en massa grejor vill säga men hur troligt är det tror ni ?

Jag får ta och tvätta en massa kläder till Liam idag också, en massa kräkkläder.
Kan en allergi komma helt plötsligt hos bebisar, eller ska man kunna ha anat det innan ?

Tänk om han är allergisk och därför han kräks så, eller så är det bara en bacill som är lite jobbigt i hans mage just nu.
för de kräks väl inte så om det är tänder på gång ?
Han saglar mer än någonsin nu också och är väldigt kinkig vissa stunder.
Han tuggar och tuggar på sina händer, inkl. mina fingrar. Jisses vad stark han är i käkarna, hade han haft tänder hade jag aldrig stuckit in mina fingrar där frivilligt.
Jag provade ge honom en bitring igår men den försökte han bara suga på och blev arg när där inte kom någon mat. hihi

Igår kom fotona jag beställt, jag klistrade in en del av de 202 fotografier i albumet som jag gjort själv.
Sen satt jag och sorterade alla foton i datum ordning så jag kan fortsätta enkelt idag....jag glömde ju bort tiden totalt igår när jag höll på med det och kom inte i säng förrän 23.30-00 Opps !

Tänk er 202 foton, och det är ju verkligen inte alla som jag framkallat, men herregud vi får nog köpa hem en hel drös med album om det ska fortsätta så här för jag har ju bara framkallat foton på Liam nu de 3 första månaderna.
uj uj uj.

Nu ska jag ta en kopp kaffe innan jag fortsätter med fotona, det är kul med allt detta pyssel =)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Är farligt det där med kort.. Har redan fyllt tre album och som du skrev på bara tre månader! haha får bygga ett helt hus till bara kort om detta ska fortsätta!

2009-07-09 @ 09:49:14
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: nej frågan är hur det blir till barn nummer två elelr tre.

Är väl som min mamma säger..

nummer ett har man böcker och foton.. Nummer två har man börjat lite och nummer tre har man inte ens börjat...

2009-07-09 @ 10:23:43
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: sara

blir inget med huset nu.. du vet ingen som ska hyra ut? :) :)



härligt meed fotona.



gabriel dregglar också massa nu så känner igen de du skirver..

oh vad roligt att ni testat gröt hoppas de går bra.



orkar inte skriva just nu.. e så mkt som händer får aldrig tid ordentligt

men c ska ha semester nu så ska väl skriva lite då :)



kram på er

2009-07-09 @ 15:22:29
Postat av: Emelie svarar

haha blir alltid mycke foton i böjran =) Jag beställde över 300 bilder då lilleman bara var knappt två månader! Men har blivit bättre nu! Ligger t om efter i fotobeställningen haha :P men de är för att jag inte hittat några fina fotoalbum så orkar inet ha för mycket bilder liggandes hemma! MEn ska väl ta tag i det efter sommaren =)



Kram

2009-07-09 @ 23:38:35
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till Vilda

Skoj med bilder!



Alltså hur kräks han? När Vilda var allergisk var det ju massor av symptom plus kräkningar, och jag ljuger inte det minsta när jag säger att kräket flög ur henne i alla fall en meter.



Kan vara att han kanske reagerar på gröten eftersom den är annorlunda, eller nåt sånt? Vilda har varit lite dålig i magen ett par dagar och vi har också kört gröt (mjölkfri då förstås). Hör med BVC om du är orolig!

2009-07-10 @ 15:30:13
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0