Liam har lärt sig att SKRIKA

Nu sitter jag här i soffan och går i genom i mitt huvud vad som ska göras idag, det är en del och jag börjar bli stressad, jag tror jag är stressad mest för att jag ska hinna göra iordning mig själv inför ikväll.
Vi ska först gå på Loppisen kl. 12 och innan det får vi städa av här hemma, gräset hade ju behövt få sig en omgång det med men det får vi se om det blir av.
Vi blir 11 st som ska äta här hemma innan vi går ner till festen, hur vi nu ska få plats alla här inne vet jag inte än så det får jag också klura på lite.

Liam har lärt sig något nytt och det är skit störigt, jag tycker det är riktigt jobbigt. Han har upptäckt att han kan skrika, det är inget sånt skrik som när han blir vannsining eller nått sånt utan ett riktigt konstigt skrik, högt skrik,  och han skriker typ hela tiden, med sina leksaker, när han inte vill något, när han ligger på skötbordet osv.
Kan han inte upptäcka något annat så han slutar med detta..?!

Igår köpte jag lösögonfransar, för första gången ska jag se hur det blir, man kanske känner sig lite finare i dom...vi får se!
Om det är någon som missat vad som händer idag så är det utgång som står på spel, mina föräldrar kommer hit och är barnvakt. Jag, Alex och de andra 7 st går ner till festen som är i Askeröd.
Det blir första gången på över 1 år som vi går ut och det sköna är att man bara är 10 min hemifrån.
Eftersom jag har haft ca 1 månad på mig att bearbeta detta så känns det faktiskt bra att gå ut lite och svänga på de lurviga.

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Inatt vaknade han var tredje timma igen så den lyckan tog slut fort :P

Vet inte exakt vad han ligger på nu, sist vi var iväg var den 1 juli. När vi vägde honom hemma för ett par dagar sedan så kom vi fram till ungefär 7300g men det var med personvåg så vet inte hur mkt man kan lita på det.

2009-07-25 @ 10:09:38
URL: http://www.sandilli.se
Postat av: Cline

Jobbigt med skriket men det går nog snart över =) Roligt o gå ut lite! Kan behövas när man inte gjort det på länge! Hoppas ni får kul! Kram

2009-07-25 @ 10:19:55
URL: http://metrobloggen.se/cline
Postat av: Emma

Oh fy vad jobbigt med skrikandet, men det är väl typiskt barn, de gör vad som kräv för att få sin vilja fram!



Hoppas det blir kul ikväll med middag och fest :)

2009-07-25 @ 13:27:25
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Casper har oxå kommit på det där med att göra olika ljud med rösten!

Idag fick han till ett riktigt högt högt skrik och han blev nästan förvånad själv oxå minsann.. :)

haha..

dom är för söta dom små

2009-07-25 @ 17:54:48
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0