rekommenderad blogg...jag ?

Ni kanske undrar om jag överlevde lördagens utgång....Ja det gjorde jag och det sköna var att jag inte tänkt så där jätte mycket på hur de hade det här hemma, jag kunde slappna av och ha roligt, verkligen jätte skönt.
Liam sov i vagnen när jag, min sambo och 3 andra kompisar lämnade huset för att gå ner till festen, då var klockan 22.
vid 23 tiden vaknade Liam och mina föräldrar som var här hemma gav honom mat, byte till pyjamas och sen la de honom i sängen och då somnade han på 3 röda igen. Inte jätte ansträngande barnpassning för mormor och morfar....vänta ni bara hi hi

Kan  ni gissa vem som har sovit 7 timmar i sträck i natt ? Japp lille Liam sov från 21-04 helt otroligt och skönt, efter ett  intag med ersättning somnade han om och sov ända till 7.
Så 10 timmar totalt har han sovit inatt.  Duktig kille !

Jag såg inne på www.foraldrabloggar.blogg.se att jag låg som dagens rekommenderade bloggare igår, jätte kul att bli rekommenderad och de beskrev min blogg väldigt bra. men....
...de skrev även att min blogg kunde uppfattas lite rörig.....stämmer detta och vad kan jag göra för att det inte ska bli så rörigt tycker ni ?
Ge mig förslag, säg vad ni tycker...det är ju för er jag skriver !

Kommentarer
Postat av: Emma

Din blogg är "verklighet"

Inte så planerad i skrivandet, det gillar jag!

Avskyr såna bloggar som verkligen följer samtalet till punkt och prickar! Men rörig tycker jag nog är att ta i :) Grattis btw :D

2009-07-27 @ 12:02:54
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Sofie - mamma till Casper

Jag tycker du skriver bra.

Tycker inte du är förvirrande.. jag har lätt för att läsa din blogg iaf..

jag kanske är förvirrande jag oxåå kanske därför.. nej men skämt å sido jag gillar don blogg iaf..

2009-07-27 @ 13:30:08
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag tycker inte din blogg är rörig. Jag tycker den är jättebra och har tipsat om att dom skulle ta med din blogg. Har tipsat om alla mina favoriter och dit hör du. Så jag tycker inte du ska ändra på något. Det är din vardag och din blogg och den är bra som den är.

Kram

2009-07-27 @ 16:44:42
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag tycker din blogg är väldigt bra om nån tycker att sidan är rörig soo what det är livet oxå. Det enda jag kan komma på är kanske att ändra teckensnittet på överskrifterna för texten flyter samman ibland eller så är det mina ögon som går i kors hihi......

2009-07-28 @ 07:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0