3 månader och veckans planering

Idag säger vi GRATTIS till Liam som blir hela 3 månader gammal. Kan ni fatta vart tiden tar vägen...redan 3 månader. Imorgon kommer prälen hit på besök, han ska ge oss information om vårt dop nästa söndag. På tisdag ska jag till sjukgymnasten. Onsdag ska Liam få sin första vaccination så jag har bett A ta ledigt från jobbet för det kommer jag inte klara av att göra själv. På torsdag kommer Alex mormor ner på besök, hon ska bo hemma hos Liams farmor och farfar men kommer säkert hit på en inspektion så storstädning står på listan den dagen eftersom hon aldrig varit här innan...vi har ju flyttat runder som ett par flyttfåglar. Fredagen får kanske bjuda på en liten shopping till mig eftersom jag inte har ETT enda plagg att trä på mig på dopet, ja ni hörde rätt inte ETT enda plagg i hela vår garderob duger. Något billigt får det bli för sen ska vi ju handla en massa grejor till dopet. Lördagen kommer vi att ägna vår dag med att bli irriterade på ett stort tält som ska upp i vår trädgård, jag tycker inte alls det är kul att sätta upp sådana för de ska alltid bråka på ett eller annat sätt, en pinne som lossnar på andra sidan tältet när man trycker i en annan osv. Smörgåstårtorna ska förberedas så jag bara kan dekorera dem på söndags morgon. Söndag kommer bli en tidig morgon om allt ska hinnas med. Tårtor dekoreras med sallad mm. Kakor läggas upp på fat, dukning ute i tältet, kläder till Liam, kläder till oss, sen måste vi ju tajma hans måltider också för runt 11 tiden är ju hans vilotid...humm bara han inte kommer bli grinig för han inte får sova ordentligt. Det återstår och se =)

Kommentarer
Postat av: Jenny - mamma till Vilda

Grattis Liam!



Och tack tack för rekommendationen =) Kram!!

2009-06-21 @ 23:53:06
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: Eva-Maria

Grattis grattis! Skrämmande hur for tiden rusar iväg!

Den 4'e ska William döpas så i morgon får vi också prästbesök. William ska få sin vaccination den 1'a men funderar på att be dom ta den efter dopet istället om det går, tungt om han blir febrig efteråt och ska vara med om dop =(

2009-06-22 @ 08:26:15
URL: http://www.sandilli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0