Födelsegris

Ja idag är det Alex som fyller år, han blir 20 enligt honom =)
Eftersom jag vet att han inte hinner läsa här innan han får sina presenter kan jag skriva ut vad han ska få.
Av Liam får han en högtryckstvätt, sen köpte jag och Liam en plånbok till honom i äkta skinn på marknaden, hoppas han blir nöjd med den för annars vet jag att han är väldigt kräsen med plånböcker. =)

Jag lyckas inte få Liam att sova själv nu på morgonen, annars hade jag ju tänkt att städa av innan A kommer hem och innan gästerna kommer, men jag tror nog att A får hjälpa till med det iallfall.

På fredag ska jag till tandläkaren igen för att laga mina 2 första hål....det enda jag har panik över det är bedövningen för man kommer ju bli helt förlamad i munnen och inte kunna prata ordentligt efteråt =( och priset då också såklart för det är verkligen inte billigt att gå till tannapregar´n .

Nu sitter jag här och väntar på att mormor/mamma ska komma med A present för den la jag av hemma hos dom så att inte han skulle snoka upp den här hemma...han är en jäkel på att leta presenter och när han hittar dom vill han helst öppa det direkt eller så klämmer han och känner tills han luskat ut vad det är.
Tänk er hur han är på julafton, hihi

Imorse väckte Liam mig vid 5.30, jollrade, jämrade sig lite, skratta osv. när jag lyssnat på det i ca 3 kvart så tänkte jag att han är säkert hungrig så jag knalla upp för att göra flaskan till honom.......
....jag lyssnar och hör inte ett skvatt längre, hummmm har busen somnat om nu när jag väl dragit mig upp ?
Sist han gjorde så somnade han ju om när jag kom in med flaskan, tycker han inte om när jag ligger brevid honom kan man ju undra.
Men imorse så hade han inte somnat om, jag smög in i sovrummet för att se vad han sysslade med, han låg och små log och pratade med de där fåglarna som hänger ovanför honom...så sött.
Jag tänkte vi kunde sitta ute i vardagsrummet och snacka istället så jag lyfter upp honom oh upptäcker att han bajsat rätt rejällt, Aha så det var därför han skulle väcka mig =)

Bilder på Liam igår när han gungade.

Wow, denna gungar gillar jag


Vad ? sluta den nu eller



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh, han är så försigkommen lille Liam. Tänk att redan ha varit och inhandlat en högtryckstvätt till pappa, inte illa :)

Läste i bloggen att du hade varit på loppis. Vart var det någonstans? Tycker att det är skoj att gå på loppis men är så dålig på att hitta dem bara...

Hoppas vi ses på föräldraträffen nästa vecka!

Nathalie

2009-06-04 @ 11:16:05
URL: http://hillstar.se
Postat av: Sara

Hej! Om du tittar till höger om mina inlägg i bloggen så finns det några etiketter. Klicka på borderline så hittar du några inlägg där jag skrivit om borderline.

2009-06-04 @ 18:07:37
URL: http://theatrocious.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Hälsa grattis till alex från oss. kim har messat han men får inget svar. så söt liam är när han gungar=) kram

2009-06-04 @ 18:41:21
URL: http://mealexandra.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till Vilda

Hoppas att Alex blev glad för presenterna!



Så gjorde Vilda också häromnatten. Hon var JÄTTETRÖTT, men helt plötsligt när jag kom in i sovrummet, ja då låg hon och log åt vår rullgardin. Visade sig att blöjan av någon underlig anledning hade läckt och hon vad full av kiss ända upp i armhålorna. Stackars liten!



Ja böckerna var inte billiga inte, men så jäkla bra! Albumet är också helt otroligt, älskar det.



Åker du någonsin neråt Skåneland eller i alla fall till Malmö? Eller kanske Ystad? Eller Trelleborg? haha.



Hoppas förresten att det gick bra hos tandläkaren. själv är jag livrädd både för tandläkare och för deras priser och har inte varit hos någon på 5 år... skäms lite... :P Kram

2009-06-04 @ 18:43:24
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0