gå ut

Jag har inte haft lust att sitta inne i helgen och skriva på bloggen, det finns ju faktiskt lite annat att göra utomhus också nu när vi ska ha dopet hemma i trädgården efter kyrkan.

Vi gjorde en rabatt igår, men den måste fixas till lite för nu liknar det en begravningsplats och det var ju inte riktigt meningen =)

Vi var på marknad i fredags....men jag gav upp ganska fort.....japp jag gav upp vilket jag aldrig brukar göra för jag älskar ju marknader, men herrrrregud vad med folk där var och varmt var det så jag bara kände att svetten rann i pannan av både värmen och lite smått panik. Inte kul alls för jag hade så gärna velat titta ju =/
men som tur är kommer det ju fler och då kan man ju hoppas på lite lite sämre väder så folk blir hemma, yeah right.

Nu ska jag snart gå ut med lillen i vagnen så han kan somna gott i sommarvärmen, luften utomhus är helt magisk och har nog något sömnpulver i sig för Liam sover så gott utomhus.

jag får skriva mer senare och lägga ut lite bilder med.
ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: sara

javisst är luften magisk, tog nyss min första lite längre (ganska kort men lång för va mej eftersom jag inte kunnat gå ordentligt på länge) promenad själv med gabbe o han sov så gott... :) Han vägde 5390 och var 58 lång :) De är skönt för då vet jag att han får i sig de han ska. BVC tanten sa till mej köpa droppar o ge honom mot magknipet så får vi se om de hjälper hade ju varit så skönt :)



Låter mysiogt med fest i trädgården, hoppas ni får fint väder!



Vad din blogg e fin, hur har du lärt dej o designa? Vill oxå men de går inte :)!



Vad är de annars du gör när du inte e mammaledig?

2009-06-01 @ 11:41:23
URL: http://gabrielstenbeck.blogg.se/
Postat av: madde

Ja men skönt att ni har lite trädgård osv att fixa med ute, lite kul då ar man juh en till andledning att komma ut i fiiina vädret. Jaså? tyckte an inte att de va hans sak, kiligt. Min älskling gjorde inget speciellt i år eller men de va för att han glömde att de va mors dag annars så har han varit ganska noga med en liten gåva iaf hihi..



ha det gott



kram

2009-06-01 @ 17:36:16
URL: http://missmadeleine.blogg.se/
Postat av: madde

Ja det kan jag förstå, men då e det glömt och förlåtet nu då? hihi.. :)

2009-06-01 @ 20:57:46
URL: http://missmadeleine.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till Vilda

Det sägs att barn sover bättre utomhus. Vem som säger det och vart det står har jag ingen aning om :P Mysigt med dop i trädgården. Tyvärr har vi varken trädgård eller en familj som är vettig nog att bjuda så det blir en liten ceremoni bara för lilla Vilda :P

2009-06-01 @ 21:04:54
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0