Sovit lääääänge

Ja inatt har Liam sovit läääääänge, gud så underbart skönt. Han gick och la sig 20.30 så jag tänkte jag skulle sitta uppe och vänta tills han vaknade igen som jag trodde skulle vara runt 23 tiden, men som tur var gick jag och la mig vid 21.30 när mina ögon började slå runt, Liam den sjusovaren han sov ända till kl 4....7½ timme, helt OTROLIGT.

Jag skulle ha kört Alex till jobbet imorse vid 3, men det glömde nog han för bilen var borta när jag gick upp, jag hade ju behövt handla mat och blöjor till lillen. Nu får jag hoppas på att det räcker tills A kommer hem....hoppas han slutar tidigt idag som han sagt.

Liams kräkande har avtagit i de mängder det var innan, visst kommer där upp lite ibland men inte varje mål, nice.

Nu somnade han i mitt knä här efter 1 timmes lekande i babygymet, han har börjat att greppa tag om figurerna som hänger där och blir så stolt över sig själv så han skriker ut ett glädje tjut.
Jag är nog en liten bölgroda fortfarande, verkar som om hormonorna aldrig vill ge med sig för mina ögon tåras när han gör så....ja det är inte lätt med alla dessa känslor. Man är så sjukt känslig och kan börja gråta för vad som helst.
Igår hittade jag en död kråka på vår tomt och blev ledsen för att dennes liv var över när alla andra fåglar kvittrade i kör.

nu får jag se om jag kan lägga sömntuttan i vagnen så jag kan vika lite tvätt....jiippppi.

Kommentarer
Postat av: sara

skönt att du fått sova så länge :) helt underbart ju!

haha ja... närheten får man ju ändå..

här e de bra men gabriel kräkrer med som en tok... hela tiden känns de som men han verkar må bra ändå ska till bvc imorrn, så får se om han gått upp o så.

kram

2009-06-08 @ 10:55:47
URL: http://gabrielstenbeck.blogg.se/
Postat av: Emelie o lilleman

Aa fast han fick tillägg dem första 3 veckorna :) men sen så tyckte BVC att jag bara skulle amma för han gick upp så mkt i vikt typ å då fick jag ju sitta i typ två veckor 3-5 timmar VARJE kväll och bara amma för han inte blev mätt osv vilket var lite jobbigt =P men nu funkar de som det ska i af =)



haha jaa varför ska rumpan bara typ rinna bort :O som att den gått upp i rök!



Ja lukas tycker att det är läskigt men senast så gick det bättre =P man får ge det tid helt enkelt :) Men hade jag vetat att han var såhär rädd hade jag nog vant han mer med vatten innan och börjar senare =P menar inte så värlskul att vandra omkring i bassängen hängandes med honom på axeln nrä man betalat 1500 haha :D



Kramar

2009-06-08 @ 12:19:11
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till Vilda

Grattis till nattsömnen!! Visst är det härligt? =)



Vad jobbar Alex med som går upp så tidigt? =/



Jobbigt med hormonerna, know the feeling...



Kram!

2009-06-08 @ 17:55:54
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0