Söta unge

Dagen började med ett härligt jollrande, jag låg med ryggen mot Liam och lyssnade i ca 1 timme och bad till gudarna att han skulle somna om så jag kunde få åtminstone en halvtimme till men det sket sig när jag vände mig om mot honom och när han fick syn på mig så fick jag ett leende lika brett som hans huvud.....jag bara låg och tittade på honom medan han berättade alla nattens händelser.
Han blir så uppspelt när han ser mig så han sparkar med ben och armar och "skrattar", tjuter och gör alla de ljud han kommit på...han ligger inte still iallafall. Han är så underbart go när han vaknar upp på detta humöret och jag blir också på bra humör.

Imorse var det lite halvkasst väder, precis som om det inte kunde bestämma sig om det skulle vara mulet och kallt eller om det skulle få bli en varm solig dag.
Jag gick ut och klippte en av gräsmattorna ihopp om att det inte skulle börja regna, var 5 mintur ungefär fick jag roa Liam också så det tog ju sin lilla tid att klippa.
Han skulle ju icke sova och han skulle inte heller ligga ner så det blev att ta ut liggdelen så han kunde sitta upp och det var han nöjd med, man kan ju faktiskt missa en massa om man ligger ner och inte ser något och sova är för mesar.  
Han var vaken under hela tiden jag klippte, jag tyckte ju han kunde sova lite för han hade ju ändå varit vaken sen 7.30 och då var klockan 12.
När jag var färdigt med mattan och var redo att gå in så somnade han såklart....jaha ja då kunde jag vara lite mer nyttig så jag placerade mig på gårdsplanen med en hink och började rensa ogräs mellan alla de små singelstenarna, så jäkla tråkigt och det känns som ett evighetsjobb men lite fint får det ju vara inför dopet. 
Usch nu kom jag och tänka på att alla fönster måste putsas också....bläääää ! 

Nu ska jag ta och göra lite övningar med ryggen och sen får den nog ta och vila för den har jag lite ont i nu ! 


Hahaha


 

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Tänk att man alltid kan ha sådant härligt morgonhumör när man är liten, jag är verkligen inte sån nu längre :P

2009-06-18 @ 08:36:42
URL: http://www.sandilli.se
Postat av: Amanda

Men så mysigt att vakna till en sån glad unge iaf! ^^



Hoppas ni haft en fin dag idag!

Kram

2009-06-18 @ 19:45:32
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Stephie

Vad du är flitig! :) och härligt att vakna upp med en solstråle vid sin sida!! Hoppas allt annars är bra idag!

och ja jag vet inte riktigt vad det blir, fast Carro är ungefär likadan som när hon var gravid med Belle, så det blir kanske en flicka till! Kul vilket det än blir :)

Glad midsommar!

Kram



2009-06-18 @ 22:49:07
URL: http://metrobloggen.se/stephs
Postat av: Jenny - mamma till Vilda

Det är härligt att vakna när barnen är på det humöret! Vilda brukar mest vara på det humöret när hon vaknar för dagen andra gången, och då först när vi kommit till skötbordet.



Har du fått fler bubblande skratt? =) Vi har inte fått något än men annars är hon en jäkla glad unge! :))

2009-06-19 @ 19:55:03
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0