GODMORGON !

Godmorgon, idag steg jag upp kl 04.00 med Alex för att dricka lite kaffe och sen för att köra honom till Eslöv
där han skulle ta lastbilen vidare in till Malmö, chefen hade frågat Alex igår om det gick bra att skrämma upp mig vid den tiden för att få skjuss....och det gick ju bra eftersom jag inte sover på nätterna ändå så det gjorde inget.
Det var kallt imorse och är det nu också -5, brrrrrr skulle det inte bli vår nu eller ?!
Vad ska man göra idag då ?
Jag hade ju kunnat gå och lägga mig igen när jag kom hem från Eslöv men då var jag inte trött, det kommer vid 11 tiden då jag inte kommer kunna hålla ögonen öppna om jag inte håller mig sysselsatt.
Jag kanske ska ge mig på fönsterna idag...min hyresvärd säger att fönsterputsning är det bästa sättet att sätta igång förlossningen....men hua vi har så måååånga fönster och stora är dem.....räknar......13 fönster. Näääää det får bli en annan dag, jag kastar in lite tvätt i maskinen istället. =)
Ha en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0