Lördag

Då var det lördag och jag är jättttte seg men vill inte vara det för jag är sjukt rastlös och vill ju hitta på något idag....men vad ?
Inte så lätt och hitta på en massa utan att plånboken är väl fylld och det är den ju verkligen inte...tyvärr !
Varför kan inte jag vinna några miljoner och bara ha kul för ? man kanske ska spela för att kunna vinna också...aha !
Jag och Alex har varit ute och räfsat i rabatterna idag, fått undan alla löv så nu är där fint...men aj aj min rygg.
Undrar om detta kan få igång min förlossning....verkar inte som det, kunde ju ha gått =)
I mitt förra inlägg skrev jag ju SF mått och kom på att det är kanske inte alla som vet vad det menas med...
SF= Symfus mått, det är det barnmorskan mätter för att kolla hur magen växer under graviditeten alltså under revbenen till blygdbenet. så nu fick jag förklarat det också =)
Så himla tråkigt väder ute, jag vill ha sol och värme nu så man kan vara ute utan att frysa ihjäl....eller åka utomlands =)
om det händer något kul idag så kan ni ju höra av er för jag är uttråkad *ler*
Hej så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0