Dålig på att blogga

Ja jag är dålig på att blogga, skulle ju kunna tänkas att jag skulle sitta här varje dag varje timme osv eftersom jag bara går hemma och väntar nu =) men nä....jag är bara dålig på detta !
Morgonen började med att jag och Alex gick upp vid 3 som han brukar göra, men jag fick köra honom till Hörby för att jag behövde bilen vid 10 tiden för att hjälpa mamma att jobba köra ut lite korgar i Hörby eftersom en anställd har ledigt idag.
 Riktigt trött var jag när jag hade lämnat av Alex i Hörby så jag gick och la mig en stund innan jag skulle gå upp igen vid 8, för som vanligt har jag inte sovit något inatt heller, det blir bara värre och värre nu så jag hoppas han kommer snart så man slipper ha ont iallafall, för sova får man  väl inte får göra ändå ! *hummm*
Sen när jag jobbat klart så körde jag hem till kära Annica och Flisan som bjöd på kaffe, räddaren i nöden eftersom vi inte hade något kaffe hemma i morse så fick vi vara utan och vilken butik har öppen kl 3 på natten....?
När vi druckit kaffe och snackat lite skit så ringer Alex och vill bli hämtad...han slutade tidigt idag för att chefen anser att han har för många timmar per vecka och måste komma hem tidigare ibland så jag hämtade honom vid 12 tiden, vi kör och köper lite kaffe och fika sen kör vi hem.
För en stund sen så bakade jag lite kakor...Godiskakor (bild) heter den faktiskt och är riktigt god, och så gjorde jag muffins.
Och precis har vi ätit middag, fläskfilé med pommes och bearnéisås, det blev en försenad söndags middag idag eftersom min bror fyller år idag men blev firad igår så var vi inte hemma då och kunde laga den. men det var gott ändå fast man fick äta det en måndag, haha.
Ja och nu sitter man här, är jätte jätte trött och längtar tills kl blir lite mer så man kan gå till sängs för jag får köra Alex imorgonbitti med eftersom jag ska till barnmorskan i Höör imorgon.

Jag lägger upp  bilder på skötbordet och sängen också.







Kommentarer
Postat av: annica

himla goda kakor var det :)

2009-03-03 @ 13:25:20
URL: http://kozlowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0