Utslag...

Idag blir en slappe dag till, orkar inte göra något alls alla mina krafter är slut känns det som....fattar inte
hur jag ska orka en förlossning när jag känner mig så här, men än är det ju några dagar till så jag kanske hinner ta igen mig (efter ingenting egentligen)
Vi är bjudna på fest nästa helg men jag tror nog vi blir hemma....jag har ingen lust att köra bil och jag tror inte Alex är så sugen på att gå heller om han inte kan dricka och det är ju inte så lämpligt att göra det nu i slutet, tänk er tanken att vattnet går och jag får köra in själv till lund med värsta värkarna och en berusad blivande pappa brevidd.....haha NÄ... det är bäst han håller sig till det nyktra nu ! =)

Jag har fått ett stort konstigt utslag på magen, stort som en femkrona typ, jag vaknade av det igår natt och att det kliade, det såg då ut som en blomma och hade blåsliknande plitor i form av en blomma.
 idag har den "sjunkit" tillsammans och är röd och kliar men inte hemskt mycket men är ful och obehaglig....ingen som vet vad detta kan vara ? Jag har googlat lite men hittar inget...=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0