Dagen som gått.

Idag har jag varit flitig, A också....jag har klippt gräset (notera att vi har en handjagare) och A har gått med röjaren, lillplutt sov sig igenom allt oväsen ute i vagnen....skönt att man kan sova så hårt =)

Jag har varit och handlat lite idag, hittade en sån vällingdoserare som jag varit ute efter ett tag nu...äntligen !
Sen skulle jag hämta ut recept till A i Löberöd på apoteket för hans bihåleinflammation men de hade hunnit stänga, de stänger redan kl17.00 så det får vi ta imorgon då !
Hoppas medicinen hjälper honom för det är ju riktigt jobbigt att ha ont + att det hjälper kanske mig också om han blir av med sitt snarkande, hoppas att bihålerna är boven till detta ! =)

Vi grillade några grillbitar till middag och hade pommes och sås till det...smarrigt.
Liam fick på sig pjamas efter vi hade ätit och sen somnade han gott i vagnen efter att han hade suttit och snackat och leet en stund...utmattande det där vet ni =)

Nu ska jag kolla på Grey's Anatomy, det sluta nog lagom tills lillen ska ha mat igen för att sen gå in och lägga oss i sängen.
Vi får gå upp tidigt imorgon om vi ska hinna med, vi ska vara hos Bm i Höör kl 11 för efterkontroll på mig, sen kl. 13 ska vi vara i Löberöd igen för föräldrargrupp. och jag ska hinna duscha, äta, klä på mig, sminka mig och dricka kaffe, Liam ska äta, kissa och bajsa, äta, sova, kissa och Alex ja....han ska nog bara vakna och dricka sitt kaffe innan vi ska köra ! =) Varför är man inte kille så man slipper "göra så mycket" innan ?! *ler*

hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0