Idag gäller det att vara Stark

Godmorgon alla morgonpigga.
Inatt har jag inte sovit mycket. Från kl 23.30 till 02.30 har jag sovit men sen var Liam svår att somna om....han ville inte alls sova men han var inte på dåligt humör heller, jag försökte somna men så fort hn "sa" något så vakna jag igen så det var ganska meningslöst.
Han vill ha mat igen vid 6 och jag puttar till A som är ledig idag att han får gå upp, jag säger till honom att jag har maten här och kramar hårt min kudde....det är 4 natten/morgonen i rad jag får för mig att jag har maten brevid mig, jag upptäcker vad jag har sagt när A är på toa och får gå upp själv och göra maten eftersom det inte finns någon färdig ! Vem F*n skulle det ha varit som gick in till mig om nätterna och gav mig en färdig blandad flaska ?! *ler*

Idag ska vi till doktorn så därför har jag inte gått och lagt mig igen, vi ska vara i Lund kl 9.
jag vill inte alls detta, kan vi inte gräva ner oss eller nått och få en dubbelgångare för Liams ställe ?
ÖNSKA OSS LYCKA TILL IDAG !

Kommentarer
Postat av: Anna

Det kommer gå bra idag. :)

2009-05-07 @ 07:41:38
URL: http://f860203.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej och tack detsamma! Så mysigt med en riktigt liten knodd. Går allt bra för er? Jag har gjort en helt egen diet som passar mig. Ändrat livsstil. Äter mindre portioner, byter ut vissa portioner till måltidsersättning i form av shake, men har inga måsten och inga No No! Tar dagen som det kommer och stressar inte upp mig. Jag tror att man måste ha en sund inställning till det, annars blir det bara pannkaka!



Ha det fint!

2009-05-07 @ 11:54:29
URL: http://maddekjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0