Pics


Söt kepa han fått va ?



Slappar i gymet och beundrar sig själv lite i spegeln !


Kommentarer
Postat av: Emma

Nä jag vet inte vem du är, men har kollat igenom din blogg lite för det är mysig läsning. Känner igen dig sen innan, tror du känner mitt x, Magnus Nilsson som är bilintresserad, 86a från Stehag? Har för mig jag varit med när ni snackat på något uteställe..

2009-05-18 @ 13:41:21
URL: http://emmsonh.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Så söt han är i sin keps=)

2009-05-18 @ 14:38:11
Postat av: Anonym

Ja det har han säkert gjort, han gick på UVS (el va de heter) sen i 2an & 3an...



Tänk inte för mycke bara - inte bra för hälsan!

2009-05-18 @ 14:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0