Så fin så fin...

Då var vi hemma igen efter läkarbesöket och han var så fin så fin.
Allt såg bra ut.
Håller ditt barn upp huvudet när det ligger på magen ? svar: Ja
Öppnar ditt barn händerna ? svar: Ja
Ger ditt barn svarsleende ? svar: Ja
Ger ditt barn svarsljud ? svar: Ja

Idag vägde han 4960 gram och är 56,5 lång. det förklarar varför kläderna börjar bli små ju....
Han har gått upp 320 gram sen den 4 maj och växt 1 cm.
När han blir 3 månader ska han ha sin första spruta....usch !

Den 25 maj ska vi väga och mäta igen, bm frågade mig vilken tid som passa bäst och jag svarade att det inte spelar någon roll eftersom jag får gå upp på natten och köra A om vi ska ha bilen så då sa hon att hon gör ett hembesök för att jag och Liam skulle slippa gå upp på natten och köra. Det var mycket snällt av henne. =)

Nu ska vi bara träffas en gång i månaden istället för en gång i veckan.

Nu den 14:e maj ska vi på vår första föräldrargrupp i Löberöd, ska bli kul och se vilka mammor som bor här i närheten. Vi gick ju i Hörby innan på föräldrargrupp och bytade sen till bvc i Löberöd för det är närmare oss, men vi blev bjudna på föräldrarträffen i Hörby också nu den 20 så den får vi ju följa upp också, speciellt kul för där är en tjej som är lika gammal som mig och har en son som är 1 månad äldre än Liam. 

Nu störar Alex sig och det är jag inte alls på humör för...får gå och tuckta honom lite nu,=) hej så länge...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0