Uppdatering

Puhhh hemma igen efter en fläng dag...köra hit och ditt, springa in hit och ditt och nu bara sitttttta mina fötter ömmar, måste ha nya skor !

På efterkontrollen gick allt bra, vi pratade igenom förlossningen en gång till, fast hon visste ju inte att vi redan gjort det en gång i Ystad, vi var ju inne en gång efter förlossningen och pratade med hennne som förlöste mig eftersom jag hade fått en chock pågrund av det snabba arbetet ! 
Idag kollade hon inte där nere på mig för det ville jag inte...jag sa att allt var bra och att jag mår skit bra...men hon ska kalla mig nån gång i höpst så hon kan göra cellprovet på mig....usch vill inte men vill veta så jag är frisk ju ! 
Jag har förresten gått ner 1 kg till...skynda långsamt, för det är väl så man säger ?! =) Jag har gått ner 11 kg nu, 12 kg till som ska bort bara *kämpigt*

Vi åkte hem till farmor och farfar sen och tog en snabb fika innan vi stack vidare in till Eslöv och handlade lite nya kläder till Liam, det börjar bli lite smått det vi har här hemma nu *snyft*
Jag hittade inte nån gips gjutning till hans fötter och händer, jag tror jag får beställa det på internet så jag kan trycka av hans fot och hand innan de blir för stora. 

Det blir Tacos ikväll...snabbt, enkelt och gott.  

Nu vaknar den lille och vill ha mat för det var ett tag sen han fick det, hela 3 ½ timme sen.

hej hej


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan!



Hittade hit via Anna Svenssons blogg, gratulerar till sonen!



Tänkte bara ge dig ett tips, om du inte beställt gips via nätet så finns det på panduro hobby!

Lycka till med allt!

2009-05-16 @ 15:35:29
URL: http://emmsonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0