Godmorgon

Godmorgon !
Inatt har Liam varit duktig, mamma har fått sova mellan varven. 21.30 går vi och lägger oss, 1.15 mat dags. 4.45 nästa mål. sen går vi upp för dagen 6.45, när vi sitter i soffan så somnar vi båda två, som tur var hade han ätit upp allt i flaskan för den lutade mot hans kind, annars hade han varit helt blöt där *ler*
Sista gången vi gick och la oss då vid kvart i fem så låg Liam i sin säng och verkligen log och små skrattade till sina gosedjur som händer i speldosan....detta är första gången jag hör och ser att han skrattar och leer medvetet åt något annat än mig och Alex. Sööööööt unge.
Tänk att för snart 7 veckor sen hade vi inte honom, men nu kan jag inte tänka mig ett liv utan honom....han är så självklar i vår familj nu, precis som om han alltid funnits här ! Älskar dig Liam !

Nu ligger han i vagnen och jag dricker mitt kaffe och avgudar inte alls detta vädret vi har fast lite tacksam är jag för vår potatis vi satt ner i trädgårdslandet glömmer vi ju att vattna hela tiden !

Idag händer det kanske grejor, eller i morgon...vet inte riktigt men jag längtar, vi städa undan i hela stallet igår så det är gjort och fint nu tills denna anländer. Jag kan inte berätta än för er vad detta är men det kommer inom sin tid. =)

Som ni ser så har jag bytat bakgrund igen och detta för EN VISS person inte gillade min andra bakgrund....här hänger vi inte ut någon, hihi,  men jag hoppas denna bakgrunden är bättre för jag kan inte hitta någon annan. och vad gör man inte för sina nära och kära =)

Titta nu här Farmor och Farfar vad Liam har på sig...passar ju perfekt nu, vad är det snart ett år sen ni köpte den nu eller ? Då visste ni inte ens vad det var för kön på pyret.  


Kommentarer
Postat av: Anna

Naaaw så söt Liam är! :) Jag längtar såå tills jag blir mamma. :)

2009-05-06 @ 14:01:58
URL: http://f860203.blogg.se/
Postat av: Anna

Hade jag fått bestämma så hade det nog varit på G, för jag längtar så. Men å andra sidan så har vi inte vatt tsm så länge & Andreas vill vänta lite till.

2009-05-06 @ 16:01:53
URL: http://f860203.blogg.se/
Postat av: Anna

Nä klart fast ifs har vi snart varit tsm i 1 år, men men det kommer kanske snart.. :)

2009-05-06 @ 17:55:41
URL: http://f860203.blogg.se/
Postat av: Erika

hur gammal är den lille?

2009-05-11 @ 12:35:18
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: Erika

hur gammal är den lille?

2009-05-11 @ 12:35:45
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0