doktorn

Idag körde vi Alex igen till jobb för vi skulle till bvc idag...herregud vad skrutt växer, nu är han snart uppe i sin normal kurva igen....så¨skönt. idag vägde han 4640 och 55,5 cm lång.
Jag ökade hans mängd ersättning idag till 150ml, det slukade vi med huller och bång för att sen spy två ggr.....tacksamt =) men jag var nästan säker på att det skulle hända så jag hade en handduk på axeln, hihi

Igår bajsade han 2 ggr helt själv, andra gången var lite kämpigare fast att det var löst så  skrek han när han kämpade, det kom en ordentlig kladd till nu idag...duktig pojke !

En kompis har varit här idag med sin son som är 1 månad äldre än Liam....kul med nån som man kan prata utveckling osv med. Hon ger också ersättning till sin son så det känns också bra att man har lite gemensamt och att man inte känner sig så värdelös som inte kan amma.

Vi ska till doktorn på torsdag, Öron, näsa, hals i Lund, de ska se om de behöver klippa tungbandet på honom för antagligen är det det som spökar när han ska amma och inte kan behåla vakumet. Tungbandet sitter för långt ut på hans tunga.
Shit vad jag kommer bryta ihop om de ska klippa det, självklart sätter dom bedövning men han kommer ha ont i flera dagar efteråt och bvc sa till mig att jag inte skulle bli förvånad om han inte kunde äta på 2-3 dagar.....vad ska jag göra, stackars liten och inte kunna äta pga smärta men vara vrål hungrig...detta kommer vara sjukt jobbigt och smärtsamt för vår del, se sin lilla son lida och vara hungrig, finns det något värre ?
Men hellre att de gör det nu än när han är äldre för då kommer han ju inte ihåg det...på bb sa de till oss att de klipper nog inte det förrän han är i 4 års åldern, vilket plågeri va ?!
Usch vad nervös jag är, nästan bud på att låta bli att amma för att han ska slippa ha ont, det känns ju som om jag gör det för min skull.
Hoppas de säger att det är något han kommer växa ifrån så vi slipper klippa.

Nu ska vi gå och lägga oss tänkte vi, vi är riktigt trötta.

 natti natt

Kommentarer
Postat av: Jenny - mamma till Vilda

Hoppas ni slipper klippa!! =(

2009-05-09 @ 21:57:01
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till Vilda

Hoppas ni slipper klippa!! =(

2009-05-09 @ 21:57:04
URL: http://denvildavilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0