Inatt Inatt...

....har vi sovit hyfsat bra ju, Liam vaknade en gång runt tolv, jag trycker in nappen och han somnar om...han vaknar igen 3.33 och jag stoppar in nappen igen, sen ligger jag och väntar på att han ska spotta ut nappen och skrika efter maaaat...men detta händer aldrig istället hör jag tunga tunga andetag som betyder att liten har somnat om igen.
jaha ja, han somnade om utan mat...vad skönt !

klockan 6.20 säger Liam något igen, men innan han hunnit tjoa för mycket och vakna till är jag snabb med nappen igen...och tänka sig, han somnar om IGEN.
När klockan var lite i 8 så ringer självklart min mobiltelefon i vardagsrummet som ligger brevid sovrummet, jag reser mig upp i full fart, slirar ut och svarar ihopp om att inte Liam vaknade...det gjorde han ta mig tusan inte förrän en kvart senare.

Det konstiga var att han inte heller verkade hungrig när han gick upp...så många timmar utan mat hade man ju trott han skulle vara vrål hungrig för nattamålet fick han lite över 20.00 igårkväll.

Men men...han fick välling sen lekte han för sig själv 1 timme på golvet, han stoppade ner bollar i en hink, välte ut bollarna och sen stoppade han tillbaks igen.

Efter 1 timmes hjärngympa var han väldans trött igen och han sover fortfarande.

Nu ska jag ta och skriva en lista på vad som skall inhandlas på Ullared nästa gång vi beger oss ditt, denna gång blir det utan Liam och utan övernattning och jag har bestämmt att det ska vara utan köer och utan catfights där inne. bra va ?


Kommentarer
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Låter skitbra! Hoppas du får trevlig där uppe. Jag har forfarande inte kommit över min skräckresa dit så det dröjer innan jag vågar mig upp där igen.



Han stoppar ärligt tillbaka bollarna i hinken? Hmm. Undrar om Vilda har tråkigt eller nåt. Får prova jag med, trodde inte de kunde sånt när de är så små.



Vilda åt klockan 10 igår och verkade inte så hungrig klockan 7 när hon vaknade. Men så äter hon 300 välling och 90 ersättning på kvällen, hahaha.

2009-11-11 @ 16:48:22
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad duktig han är som inte behövde mat :)



Sv: Det är sant. Alla tänker exakt så som du gör :) Fast nu är det förvisso jul så kanske vi har mindre tur denna gång. Men det är ju lika trångt i alla butiker så bara att se glad ut :) Vi ska bara ha julklappar och vi vet var dom är så det blir att gå in - kriga - sen betala haha :)

2009-11-12 @ 11:11:42
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0