Så här lätt barn har vi !

Jag börjar inse nu hur lätt jag har haft och har det med Liam.

* Han skriker aldrig

* Är nästan alltid glad

* Leker själv (nästan alltid)

* Kryper inte ( på så sätt vet jag var jag har honom...än sålänge)

* Somnar jätte lätt, vi går in och lägger honom sen går vi ut direkt igen och då har han somnat.

* Aldrig mat vägrat något

* Aldrig varit sjuk med feber *knackar tre gånger i trä*

* Aldrig något gnäll vid bilkörning

* Inte åksjuk

* Skrattar bara man tittar på honom

* Är inte blyg

* Inte haft kolik

Ja listan kan göras lång....förstår ni vilken tur vi har för det har jag börjat inse nu !


Kommentarer
Postat av: Emelie

Så lätt har jag haft det!

Är därför rädd att 2:an ska få mig att sona för mina syndiga dagar haha :-)

2009-11-17 @ 07:38:03
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Sofie - mamma till Casper

Sv: jag jobbar som städerska på ett hotell. Är väl lite sådär att jobba igen men det går..



Vilket flyt du har haft med din sötnos..

Casper är oxå en glad skit men ack så svår med sömnen...

Är så man börjar bli lite ledsen nästan när han inte kan somna själv...

2009-11-17 @ 11:27:25
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Alexandra

det måste vara skönt att ha en liten glad och positiv son=) Hoppas vår oxå blir det, är väldigt rädd att den ska bli som kim när han va liten. På Kims sida har barnen aldrig varit lätta men på min sida har vi alltid varit det.

2009-11-17 @ 12:46:44
URL: http://mealexandra.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det är precis så jag tänkt göra mamma har gjort så med oss fem och vi har varit lätta barn allihop. men kim blev väl bortskämd i med han är enda pojken. oftast blir de gnälliga och griniga om man gör tvärt om än vad ni gjort med Liam. Så jag kommer göra som ni iaf=)Allt bra med er annars? vi får kanske ta och träffas någon dag. kram

2009-11-18 @ 15:36:40
URL: http://mealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0