Större bilbarnstol

Igår var vi på Gekås i Ullared och handlade, vi fick handlat nästan alla julklappar och de vi inte handlat där är av anledningen att de inte finns där. Vi handlade såklart lite annat också förutom julklapparna !

I dag har jag ängnat mig åt att slå in julklapparna och lyssnat på en Liam som bara skriker, inte för att han är ledsen utan bara för att han kan skrika och det är ett väldans irriterande ljud så jag har sår i mina öron nu, nu försökte jag lägga honom en liten stund så mina öron kan vila !

Imorgon ska vi åka och byta in vår lilla bilbarnstol Akta Graco logico s...vi har hyrköpt den hos babyproffsen och nu är det dags för en större modell.
Har ni några bra förslag till en så får ni gärna kommentera.



Kommentarer
Postat av: sara

Hej!

accta gracco cosmic comfort = underbart super bra tycker vi =)

2009-11-27 @ 21:53:57
Postat av: Sofie - mamma till Casper

Vi köpte en acta graco som nästa stol till Casper.

Har inte satt in den och börjat använda den än men den verkar bra minsann :)

2009-12-03 @ 21:24:54
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0