Liam 7 mån. Jag 24 år !

Idag blir min lilla lilla plutt Liam 7 månader !

Helt sjukt vad tiden går fort, tänk att han redan funnits i vårt liv i 7 månader.

För mig känns det som om han fortfarande är 4-5 månader och är min lilla bebis, men han är ju snart ingen bebis längre.

Liam kan säga mamma nu, men jag vet inte om han säger det medvetet, att han liksom vet att det är jag....mamma mammma mammmma kommer det ur hans mun, imorse låg han i vår säng och jollrade och sa mamma och när jag tittade på honom sken han upp som en sol och sa mmmmmammma,

han kanske är medveten ?!

Igår blev jag 24 år, man vet att man börjar bli gammal när man nästan glömmer bort sin egen födelsedag, eller är det kanske för att jag har så mycket annat i tankarna just nu ?

På fredag firas min födelsedag här hemma.

På lördag ska vi gå på bröllop och bevittna ett par goda vänners giftemål, det ska bli jätte kul och jag har fått äran att fotografera hela bröllopet, hoppas nu inte jag klantar till det för det brukar jag vara ganska duktig på annars.

Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till er båda! :) Dock trodde jag inte du var så "gammal" gissa på 21-22 :)



Sv: Annars är allt bara bra med oss. Har dock rätt ont i munnen nu, varit och spänt gallret i munnen :s Men vill man vara fin får man lida pin heter det ju! Allt bra med er? Kram

2009-10-21 @ 10:51:52
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Sofie - mamma till Casper

Grattis grattis till er båda..

tänk så fort tiden den går..

Inga små bebisar vi har längre inte...

2009-10-21 @ 11:50:30
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Annica

Gratti då i efterskott!

2009-10-21 @ 20:22:33
Postat av: Eva-Maria

Grattis till er båda! :D

2009-10-21 @ 20:26:01
URL: http://blogg.sandilli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0