Unga satan

Unga satan är vad jag har här hemma just nu, åhhhh jag är så trött och klockan halv 6 bestämmde herrn att det var dags att gå upp så nu sitter han och springer runder med en massa energi i gåstolen. var får han all den energin ifrån ?
Jag vet inte vad som hänt med Liam...innan vaknade han endast en gång per natt men sen han blev förkyld har han vaknat 2 gånger sen han tillfrisknat nått sånär, varför varför ? vill han göra morsan gråhårig ?

Klockan är nu 6.15, jag har haft 40 min på mig att vakna till med kaffet men inget händer, jag får ingen energi...Liam den lilla egoisten har nog tagit allt själv.

Vi får se när han vill ha frukost idag för sen hoppas jag att han deckar så jag kan göra detsamma, men om jag känner mig själv rätt så har väl jag fått energin när Liam ska nanna middag.

jaja so long.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Visst är det roligt med barn? :) Framförallt när man är så där trött att man själv inte hänger med.

Hur går det med din utbildning, kan säga att jag är nyfiken vad du läser till, men förstår om du inte vill säga något.

Ni får ha en skön helg!

kram Lotta

2009-10-16 @ 09:26:20
URL: http://lottaf.blogg.se/
Postat av: Sofie - mamma till Casper

har oxå en liten knatt här som sover riktigt illa nu förtiden. man känner sig som en zombie eller ngt..



Du är utmanad i min blogg :)

2009-10-16 @ 10:02:42
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0