Vatten vs ersättningen

Vattnet som jag gav Liam inatt var INTE populärt, jag tog in 120 ml vatten i flaskan och han drack ca 10 ml vid 3 tiden, sen blev han förbannad när han upptäckte att det inte var mat, så det var bara att dra sig upp ur den varma goa sängen och göra ersättning.
Inatt gjorde jag bara 90 ml till honom, han brukar få 120 ml, men jag tänkte han ska få mindre och mindre nu så han förstår att det kanske inte är så lönt att vakna och få mat.

Eller, vem vet ?

Imorse drack han något som han brukar rata varje kväll innan läggdags annars, nämligen Vällingen. Vi köpte Enagos välling till honom för ett tag sen för att slippa blanda ersättning och gröt i samma flaska på kvällen, men han nekade vällingen totalt så varje gång vi provade var det bara att hälla ut det och göra gröt/ersättning istället.
Lite onödigt köpt kunde jag då tycka och provade ge honom imorse....det slukade han med god aptit.
Lite lättare att ge honom välling på morgonen än gröten, det är lite svårt att pricka munnen på honom när man är hyper trött. haha


Ikväll tänkte jag skulle ge mig iväg på ett ljusparty, inte för att köpa något utan för att sniffa ihjäl mig på alla dofterna. hi hi
Kanske beställer jag något ljus nu till vinter mörkret och då är det ju inte fel med en behaglig mysig doft på det som gör en lite piggare och på bättre humör trotts vädret.




Kommentarer
Postat av: Emma

Halloj!! Ljusparty lät roligt - de doftar så gott!! Tänkte att du kanske är intresserad utav tupperwareprodukter - vill du ha ett demo så bara hör av dig så ordnar vi det! Eller kanske komma på ett så är det drop-in hos min på lörd mellan 11 & 14! Hör av dig om det lockar!

2009-09-23 @ 09:47:32
URL: http://emmsonh.blogg.se/
Postat av: Emma

Din son var inte så lätt lurad som du verka hoppas. men han drack lite iaf :) Ett tips som jag vet min mamma gjorde med oss, hon droppa några få stänkar saft eller juice! Ett tips bara :)

2009-09-23 @ 10:51:04
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: sara

visst va den :) hane 68 cm o väger 9.2 kg :) Hihi!! galet. o liam då? :)

2009-09-23 @ 12:47:30
URL: http://gabrielstenbeck.blogg.se/
Postat av: Lola

Ja det är en jättebra idé att bara koka litegrann! Jättefin blogg. Älskar mammabloggar :)

2009-09-27 @ 00:56:23
URL: http://babyleona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0