Förtydling om Shelby

Jag har ju skrivit att hon kräks på morgnarna, det har hänt att hon har kräkts på eftermiddagen och kvällen också men inte alls så ofta som på morgonen och detta är då efter hon ätit morgonmaten och inte innan för då hade det ju bara varit galla som kommit upp men nu är det ju hela tjofräset som kommer upp.

Detta skriver jag ut igen för att jag fick en kommentar som verkar ha missuppfattat eller för att jag var lite otydlig.

Men idag har hon som sagt inte kräkts upp något utav måltiderna hon fått i sig och jag tror det kan bero på att hon får Pro Plan.

Men en annan otrevlig sak har vi däremot både fått höra och lukta på idag...haha lite gaser i magen,
Shelby förstår inte heller vad som händer för varje gång det ger av sig ett ljud där i baken på henne stannar hon upp och tittar sig förvirrat omkring och sen sniffar lite där bak, haha hon är inte heller van vid pruttandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0