sover dåligt, men hårt när jag väl sover

Liam mår bättre men är fortfarande kinkig så fort man går utom hans synfält, anatr att det är en sådan period nu !

Jag har sovit dåligt inatt, kollade klockan senast 1.30 efter att Alex slängt sitt täcke i en boll över mig ca 30 gånger i sömnen...han har kastat sig från sida till sida, armbågat mig lite här och där. Det har varit varm i sovrummet så det är väl därför.

Liam väckte mig klockan 6 imorse skrikandes i sin säng, jag hörde långt in i mina drömmar min mobiltelefon ringa men reagerade inte på att det var i verkligheten...när Liam väckt mig ordentligt förstod jag att det verkligen ringde ute i köket där mobilen låg, jag går upp och svarar...det är Alex som behövde hjälp med att hitta en grej här hemma som han behövde i jobbet.

Jag hittar grejen och han kommer hem och hämtar den, jag frågade om han tyckte han varit smart som ringt mobilen istället för hemtelefonen ?
- nä jag ringde hem 3 gånger först, jag vet att mobilen låter högre än hemtelefonen, jag ville ju inte väcka Liam.

Opppsss snacka om att jag sovit hårt småtimmarna på morgonen. 

Liam's vanliga rutiner på morgonen rubbades lite nu så han har redan sovit sin förmiddagslur vid halv 8 till halv 9 så jag får väl se om jag lyckas hålla honom uppe tills klockan 12-13  då han ska ha middag.




Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

hihi japp, en liten dvärg pinscher :)

hahaha ja är nästan oväckbar när ja sover..drömmarnas land :D

2010-04-11 @ 10:47:16
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0