Har inte mycket tid över

Nä mycket tid över har jag inte nu längre, jag började jobba i måndags på mitt vanliga jobb fast det inte är så vanligt längre eftersom jag blivit uppsagd pga arbetsbrist så nu jobbar jag mina 3 sista månader och slutar i november.
Jag gör lite allt möjligt på jobbet just nu, i måndags städa jag, tvätta golv osv, i tisdags tvättade jag en gavel på utsidan med högtrycks tvätt och på onsdagen och torsdagen slippade och skrapade jag 6 st fönster som jag ska måla nästa vecka.

Innan jag blev gravid, sjukskriven och mammaledig plockade jag matvaror färska & frysta på burar som vi lastade på lastbilarna, och sen budade jag ut mat som blivit missat eller extra beställt över hela skåne.

Synd vi blivit uppsagda för det var ett bra jobb som jag trivdes med.

Liam går nu på dagis en dag till i veckan eftersom jag jobbar, han går nu mån, tis, ons och torsdag och fredagen är jag ledig och likaså Liam.

Förra lördagen var vi på min kusins 25 års kalas, vi blev bjudna på mycket god mat och hade trevligt sällskap.



Liam åt och åt och åt, har aldrig sett honom äta så mycket, han brydde sig inte om att joxa med besticken för det tog för lång tid in i munnen. 

Efter maten hittade Liam en stor hög med stooora stenar som han tog tillfälle i akt att klättra upp på när jag vände mig om i 2 minuter för att ta min kamera, Liam...ja han var stolt när han nästan bestigit kebnekaise.






Den här eldrivna polisbilen kom pappa hem med förra veckan...Liam sken upp som den största solen i universum.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

så söt han är=)

2010-08-06 @ 10:37:33
URL: http://mealexandra.blogg.se/
Postat av: Alexandra

nej inte än men hon försöker=) dröjer nog inte länge till innan hon gör det. allt bra med er?

2010-08-06 @ 17:16:19
URL: http://mealexandra.blogg.se/
Postat av: Vildas mamma

Usch, nej jag förstår att du inte har mycket tid över nu! Hur går det med lämnandet på dagis? Är det fortfarande ett mardrömssenario?



Vilken cool frilla Liam har lagt sig in med, haha. Vildas hår verkar knappt växa alls så hon kör med kort-långt, lockigt och helgalet hår - fortfarande.



Kram!

2010-08-06 @ 21:28:51
Postat av: Vildas mamma

Det blev runt 600kr då hårddisken var hel, så de kunde ta ut den som den var och säta i den i nåt sorts fodral, så att det blev en extern hårddisk. Om ni gör så med er så kommer nog viruset att följa med, tyvärr... Ingen aning om vad en datorreparation kostar. Vi har garanti kvar på vår dator, dock har butiken vi köpte den ifrån gått i konkurs... Haha. Vilken tur man har va.



Kram!

2010-08-07 @ 20:40:48
Postat av: Marie Stenbeck

vad fin han är! :) Och skitcool polisbil! Hoppas att allt är bra med er alla och att han inte har fler otursdagar som jag läste om i för något inlägg sen! Kramkram

2010-08-11 @ 13:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0