Övertrött

Fredag idag och det innebär att Liam och jag är lediga från jobb och dagis.
Liam var uppe med pappa imorse, redan lite i 6.

Alex väckte mig 7 när han stack till jobbet så då var jag tvungen att gå upp.

Klockan 9.45 orkade inte Liam hålla sina små blå öppna längre, han stupade i sovan, jag bar in honom till sin säng där han sov 1 timme ungefär.

Sen åkte vi och handlade födelsedagspresent till Felicia som blir 2 år imorgon,
Liam's ögon var stora som cocaburkar när vi gick förbi alla leksakerna, han försökte greppa tag om allt när vi swissade förbi med kundvagnen.
Tur han har en mamma som kan slirra mellan gångarna och lyckas hålla sig i mittspåret så han inte kunde dra ner allt på golvet !

Sen körde vi hem till mormor för att äta lite, Liam var inte ett dugg intresserad av den Milda tacon med ris som jag serverade så fint på en tallrik istället för på burk, oförskämt !
Inte heller rostat bröd gick hem hos herrn.

När vi kom hem tyckte jag det var dags för en tupplur, den brukar ju infinna sig runt 12 tiden på dagen annars men nu var klockan 14, men Liam tyckte inte alls det var dags för nån tupplur inte, han tyckte det var dags för skrik, trams, övertrött pina, stor tjuta, sätta sig på golvet och bara skrik-gråta mm.
Efter en timmes försök att få honom att lugna ner sig och somna är det äntligen lugnt och skönt i huset....en liten stund iallafall !

Ha en trevlig fredagskväll allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0