Snö snö

Fy satan vad det har kommit snö, eller det har kanske inte kommit så mycket men blåsten har gjort att det ligger meter högar med snö,

 jag hade snö upp till knäna när jag öppnade ytterdörren och skulle släppa ut Shelby...

Shelby tittar på mig precis som om jag var dum i huvudet att hon skulle gå ut i det om inte jag skulle.
 jag skottade lite på trappan så vi båda kom ut men inte skulle hon gå ner för det utan hon satte sig mitt på trappan och kissade, sen var hon hel nöjd och skulle in...jaja knäppa hund !

Det var ganska mysigt att gå upp idag även om inte mina tittor ville öppna sig, det brann i brasan fortfarande så det var lagom varm och gott här inne. mysigt.

Jag ser inte ut genom fönsterna för de är helt igenbommade med snö, tur Alex parkerade sin bil på infarten igår annars hade han inte haft en chans att komma ut på vägen.
Nu hade jag velat ha en liten traktor eller fyrhjuling med skottblad på, det hade varit himla najs.

Det kan vara den enda nackdelen med att bo på landet, det är ingen kommunal skottning här ute inte.

Jag tog en massa bilder på Liam igår när han tog en promenad med gåvagnen här hemma och sen när han åt glass som han fick av mig gjord av danino yoghurt. mmmmmm
bilder kommer !


Kommentarer
Postat av: Emma

Och ännu mer snö lovar dom :)



Sv: Jag har värk sen en traktor olycka. och när kylan kommer så känns det verkligen :s

2010-02-03 @ 10:44:13
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Tycker snön är mycig, men det har kommit rätt mycket..



Olyckan skedde för snart 4 år sen!

2010-02-03 @ 12:59:25
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0