the Night

Liam får nog en ny tand snart för inatt/går kväll var det en repris från den natten/nätterna då hans första tand kom, han gick och la sig klockan halv nio men klockan 22.15 skrek han hejdlöst inne i sovrummet, jag skynda mig in för att stoppa tillbaka nappen men det fungerade inte, sen tappade jag nappen på golvet och den rullade in under sängen, jag försöker känna efter den med handen, lite smått stressad över att Liam skriker och ska väcka Alex, då hör jag A hyscha och säga Liam's namn flera gånger....hmmm precis som om det skulle hjälpa men det var ju ett försök iallafall. hihi

Jag hittar nappen och tar upp Liam i famnen, byter blöja på honom och ger han en alvedon, men han skriker fortfarande helt hysteriskt, enda som hjälpte lite grann var att jag stod och gungade (hoppade) med honom i famnen, efter en timme somnade han äntligen och det var väl tur det för jag var också himlans trött och mitt tålamod var inte på den översta grenen.

Han vaknade som vanligt vid halv åtta imorse och har inte ha några tecken på att en tand är på G, vi får väl se om det blir samma visa ikväll.


Jag har hittat världens bästa barnvakt, eller Liam hitta den själv rättare sagt, den har två hjul, en lång slang både bak och fram sen har den roliga borstar på "huvudet" japp dammsugaren....den är toppen!

Nu ska jag kasta in en pinne i brasan. ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0