Liam, Shelby och Ådi

Jul och nyår är över, vi tog det lugnt på nyår...shelby visade inget av ljudet från raketerna men Liam vaknade av att det smal här ute, men han var inte svår att somna om igen.

Nu tror jag äntligen hans tänder börjar komma, äntligen och äntligen för han är inget ängla barn längre, men den ena mitten tanden där nere har ju hållt på att jävlas med honom sen han var 4 ½ månad gammal, nu är det båda nedre framtänderna som ligger och trycker precis under tandköttet...riktigt jobbigt för honom (och för mig)

Var era barn också jätte griniga när tänderna kom ? jag kan inte sätta ner Liam på golvet förrän han stor tjuter, han vill inte sitta i knät...ingenting duger.

Shelby är fortfarande jätte duktig, visst händer det nån liten olycka då och då när vi inte hinner ut med henne eller vi inte är tillräckligt uppmärksamma på att hon vill ut, men annars vågar jag kalla henne rumsren.

Hon fick en kompis igår med, inte till en början med i och för sig för hon var livrädd för denna stora bjässe, men sen tuffade hon till sig. 
Ådi heter han och är från en familj som var tvungna att ta ett stort och tungt beslut att lämna ifrån sig sin familjemedlem eftersom deras lilla son blivit allergisk, riktigt tragiskt men jag kan lova den familjen att han kommer få det jätte bra där han är hos mina föräldrar nu. 
Shelby och Ådi ska nog kunna bli kompisar !









 


Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Grattis till ännu ett nytillskott! William har varit jätteledsen när han fått sina tänder, vi gav honom Alvedon innan han skulle sova på kvällarna så gick det bättre. PÅ dagarna var det bara att försöka göra det bästa av situationen, det som oftast dög var att promenera.

2010-01-04 @ 18:17:50
URL: http://blogg.sandilli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0