Härliga vänner

Nu känner jag lite så här att jag egentligen inte har tid att sitta här och skriva så det får bli ett snabbt inlägg, jag trodde inte klockan var så mycket och det är en hel del som ska hinnas med (nu i räser fart) innan Liam kommer hem från Dagis.

I helgen så var vi på Grillfest med en massa underbara vänner, den enda jag inte är riktigt kompis med är spriten...konstigt nog kommer vi ganska bra överens när vi förenas i magen kvällen vi umgås, men dagen efter verkar spriten ha något fruktansvärt emot mig. Undrar hur detta kommer sig *smile*

Liam var hos farmor och farfar ifall ni undra vart han tog vägen i alla sprit ångorna, nä det var säkrast så.




Igår (Måndag) Var jag och Liam och hälsade på Jenny och Vilda.
Vi har aldrig träffats förrut för det är en bit för oss att köra till varandra, men vi har läst varandras bloggar flitigt och vi födde våra barn på samma sjukhus med 8 dagars mellanrum vilket är lite märkligt eftersom vi har sjukhus som ligger närmare än just detta, men för min del var det närmsta sjukhuset för vår del fullt just den 21 mars-09.

Igår fick jag se hur de bor sen gick vi och fikade på köpcentret, tittade lite i butikerna bla djuraffären som Vilda fastnade i på vägen ut, se bilden där hon håller hårt om hundgosedjuret.

De lekte i den stora sandlådan på gården sen när vi kom tillbaka men Liam var mer intresserad av att öppna alla hyresgästernas ytterdörrar...aj aj aj !
Det är därför inte Liam är med på bilden i sandlådan (jag kom på honom just när han lagt handen på dörrhandtaget till en hyresgäst dörr när jag lagt ner kameran i väskan) Tur jag fick tag i honom, undrar vad den personen tyckt om att en litet knallat in bara sådär.

Tack för en mycket trevlig dag.







När vi kom hem så satte vi oss ute för att grilla och Liam ritade med sina kritor.


Jenny, om du inte vill att jag lägger ut bilderna här på dig och din dotter så säg till så tar jag bort dom.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

ja hon gör väl det snart=)

2010-07-27 @ 15:32:10
URL: http://mealexandra.blogg.se/
Postat av: Vildas mamma

Ingen fara du får gärna lägga ut dem :) fina bilder om du vill mejla dem till mig får du gärna! superkul att träffas! kramar

2010-07-28 @ 10:08:56
Postat av: Sofie

Vad kul att ni träffats, du och Jenny alltså...



Underbara bilder som vanligt... :)

2010-07-28 @ 13:58:56
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Vildas mamma

Ok, beror kanske på vilken tid man åker? Bil hade klart varit enklare, men tio min i bil är gränsen för vad Vilda klarar och stannar man blir det bara värre. Får kolla upp det närmare och se hur vi kan göra! :)



Käkar inte Liam upp sina kritor? Det är det ENDA Vilda gör med sina... :/



Gillar bilden av dig och Alex. Verkligen fin! Kramar

2010-07-31 @ 21:24:47
Postat av: Theres - mamma till vincent & gravid

Ja.. nu är det snart dags, det känns spännande, läskigt och underbart på samma gång. Tvåbarnsmamma woow!



Vincent var beräknad till den 21a Mars men kom 27e istället, 6 låånga dagar haha!



Hoppas allt är fint med er och att det går bra för Liam på dagis!

2010-08-02 @ 23:21:38
URL: http://mammalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0